Skargi i Wnioski
Skargi i Wnioski
W trosce o jak najwyższą jakość naszych usług, pacjenci mają prawo do zgłaszania skarg i wniosków dotyczących funkcjonowania naszej przychodni oraz świadczonych usług zdrowotnych.
Jak złożyć skargę lub wniosek?
1. Osobiście:
Skargi i wnioski można składać osobiście u kierownika placówki w godzinach pracy
przychodni: Lucjan Mazurek, gabinet nr 3
2. Telefonicznie:
Można zgłaszać skargi lub wnioski telefonicznie, kontaktując się z kierownikiem placówki pod
numerem: 17 585 25 15, 17 582 40 81
3. E-mail:
Skargi i wnioski można również przesyłać drogą elektroniczną na adres:
administracja@nzozpiatka.pl
4. Pisemnie:
Skargi i wnioski można także składać pisemnie, przesyłając je na adres:
NZOZ PIĄTKA
ul. Tańskiego 2
39-300 Mielec
Rozpatrywanie skarg i wniosków
Każda skarga i wniosek zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od daty jej złożenia. O wyniku postępowania pacjent zostanie poinformowany w formie pisemnej lub drogą elektroniczną, w zależności od preferencji zgłaszającego.